Co zrobić, aby dobrze napisać wniosek
i otrzymać za niego dużo punktów?
Oto kilka naszych porad:
1. Dokładnie przeczytaj Regulamin. Zapoznaj się też z pozostałymi informacjami o Projekcie znajdującymi się na tym blogu.
2. Na końcu Regulaminu znajduje się wzór Formularza Oceny Wniosku. Sprawdź, co jest w nim punktowane i pisząc wniosek pamiętaj o tych kryteriach. Zastanów się też, jak rzeczywiście planujesz zrealizować poszczególne elementy zadania, np. w jaki sposób chcesz zaangażować przedstawicieli lokalnej społeczności w organizację wydarzenia. Nie wystarczy napisać, że zaprosisz ich do współpracy. Wskaż, co dokładnie planujesz zrobić, by podana we wniosku liczba zaangażowanych mieszkańców rzeczywiście włączyła się w organizację.
3. Zapoznaj się z wybranymi wynikami diagnozy społeczności lokalnej (kliknij by otworzyć). Dowiesz się między innymi, na jakiego rodzaju wydarzenia mieszkańcy zgłaszają zapotrzebowanie oraz do jakich grup warto te działania skierować. Poznasz też propozycje konkretnych wydarzeń kulturalnych, które według naszych rozmówców warto byłoby zrealizować.
4. Zastanów się nie tylko nad tym, CO chciałbyś zrobić, ale również DO KOGO mają być skierowane Twoje działania i CO ONE ZMIENIĄ.
5. W razie jakichkolwiek wątpliwości zadzwoń do nas, przyjdź lub napisz. Informacje o konsultacjach i danych kontaktowych znajdziesz TU.
2. Na końcu Regulaminu znajduje się wzór Formularza Oceny Wniosku. Sprawdź, co jest w nim punktowane i pisząc wniosek pamiętaj o tych kryteriach. Zastanów się też, jak rzeczywiście planujesz zrealizować poszczególne elementy zadania, np. w jaki sposób chcesz zaangażować przedstawicieli lokalnej społeczności w organizację wydarzenia. Nie wystarczy napisać, że zaprosisz ich do współpracy. Wskaż, co dokładnie planujesz zrobić, by podana we wniosku liczba zaangażowanych mieszkańców rzeczywiście włączyła się w organizację.
3. Zapoznaj się z wybranymi wynikami diagnozy społeczności lokalnej (kliknij by otworzyć). Dowiesz się między innymi, na jakiego rodzaju wydarzenia mieszkańcy zgłaszają zapotrzebowanie oraz do jakich grup warto te działania skierować. Poznasz też propozycje konkretnych wydarzeń kulturalnych, które według naszych rozmówców warto byłoby zrealizować.
4. Zastanów się nie tylko nad tym, CO chciałbyś zrobić, ale również DO KOGO mają być skierowane Twoje działania i CO ONE ZMIENIĄ.
5. W razie jakichkolwiek wątpliwości zadzwoń do nas, przyjdź lub napisz. Informacje o konsultacjach i danych kontaktowych znajdziesz TU.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz